top of page

Marktplaats groot

Openbaar·43 leden

R1300GS Adventure met ASA

Gents,


Ik heb een hele mooie BMW R1300GS R 1300 GS Adventure met ASA (automaa) met alle pakketten staan.

Beetje opgeleukt door allerlei onderdelen te poedercoaten. Uiteraard ligt de prijs voor leden een stuk lager.


Zie de link:



26 weergaven

©2025 by BMW MOTORTOURCLUB

bottom of page