R1300GS Adventure met ASA
Gents,
Ik heb een hele mooie BMW R1300GS R 1300 GS Adventure met ASA (automaa) met alle pakketten staan.
Beetje opgeleukt door allerlei onderdelen te poedercoaten. Uiteraard ligt de prijs voor leden een stuk lager.
Zie de link:


26 weergaven

