Nog een echte boxer: BMW R 12 G/S
Ik heb nu toch echt wel iets heel moois binnen gekregen: een BMW R 12 G/S naar voorbeeld van de oude en klassieke R80GS,
Voor de liefhebbers die nog echt van die oude typische boxer roffel houden!
Uiteraard weer met ledenkorting!
Groeten,
Mart van Heynsbergen



